Arkib Viewers

Wednesday, November 2, 2011

Recent : GERAK (2)

aaaa

aku nak berlatih gerak lidah lah... nak tgk apa kenkawan cakap pasal aku.. keh..keh..keh..



----------------------------------------

jin_junior

ingat lagi dulu sebelum masuk bss aku ada belajar meraga sukma ni.. tapi aku masuk melalui ilmu salah jadi aku tinggalkan.. haihh.. skarang satu apa gerak pun tak dpt lagi T_T
laaahaaii kandaku farel yg hensem. gerak diisi bukan otomatik bole dipraktik.kena ada praktis dan bimbingan. guru yg terbaik adalah dirimu sendiri kandaaaaa......

---------------------------------------

edy137

hurmmm.. btol gaks ape yang dikatakan JJ itu... tapi buat permulaan bagus adanya 'guideline' yang betul... kalau kamu dekat, hamba training kamu btol2 sampai dapat...

----------------------------------------

aaaa

waa.. bertuah nie... bro edy tinggal dimana?? aku perlukan latihan mcm shaolin...

----------------------------------------

jin_junior

bos tinggal di jb.

---------------------------------------

edy137

heishh... JJ... tau ajerr.... bahaye btol laa ini JIN........ lewatkan.. lewatkan... hahah...

--------------------------------------

aaaa
 
adoi.. jauh nyee... nak tanya kenkawn disini.. boleh pm kan no tel kenkawan yg area sepang?? yg agak2 boleh aku belajar dgn dier...

---------------------------------------

jin_junior

area sepang? tu dkt airport tu bang.JJ jarang kesitu, sbb bila JJ terbang selalu nak eksiden dgn kapalterbang...heeeeeeeeeee..!!!!!!

bang aaaa, nk belajau gerak ke?basic dah ada,terus applikasi la bang,bikin trial & error.yakin diri remaja berdikari,malaysia bolehhh.mantapkan jurus insyaAllah ilham akan mari.


----------------------------------------

JengKing

aku langsung x ada gerak
ekor aku aje yg bergerak2
dulu gatal nak sengat si kucing
skrg kucing dah lari aku nak sengat lak si bunian sorang ni
blh ke JJ

--------------------------------------

jin_junior

bole bang, tp jgn sengat kuat2 yerk, nnt sakittttttt...huuuuuuu

tp bang, rasanya tak brapa betul kata takde langsung gerak.bila guru kowang dh isi tu,insyaallah ada la tu.rezeki masing2 lar.ada yg terus dpt gerak hot melayang sana sini,ada yg terror scan dan sebagainya.abg kala jengking cuma kene trial n error selalu bang.ada yg bertahun baru geraknya mantap dan serasi.

abg kala jgn la give-up yaaaa....cian dia...kih kih kih


---------------------------------------

aaaa

bukan belajar gerak jer... belajar ilmu bss dan ilmu yg boleh dimanfaatkan dunia akhirat...

---------------------------------------

Edbest

apa pun, usahlah terlalu taksub dengan gerak ni. sikit² bukak gerak...lama² org cakap, GILA.

---------------------------------------

aaaa

buat sendiri2 jer dalam bilik..

No comments:

Post a Comment